Hoeft het nog gezegd dat motorcross in de lift zit in Duitsland? Met Max Nagl en Ken Roczen hebben onze Oosterburen twee absolute wereldtoppers en sinds dit jaar prijken er twee Duitse GP’s op de WK-kalender.
Het lijkt op het eerste zicht niet zo evident dat een racecircuit als de Lausitzring investeert in een permanent motorcrosscircuit. Oorspronkelijk werd de Lausitzring, de enige full-size oval op het Europese vasteland, gebouwd met het oog op Indycar wedstrijden. Die droom bleek geen lang leven beschoren en sindsdien heeft het circuit in het Oosten van Duitsland de grootste moeite om internationale herkenning te vinden.
Het komende seizoen zal Bertram Thorius gaan uitkomen voor De Baets MX Team-Yamaha. De Deen…
In een interview met Geoff Meyer op mxgp.com praat Jeremy Seewer over zijn eerste kennismaking…
Naast Nico Greutmann en Liam Owens zal ook Mads Fredsoe in 2025 voor Cat Moto-Bauerschmidt-Husqvarna…
Ook volgend jaar zal de enige motorcrossklassieker die ons land nog rijk is plaats vinden.…
Slecht nieuws vandaag van de Belgische Sidecar Wereldkampioen Marvin Vanluchene. Door een een bacteriële infectie…
Ook in 2025 zal Tyla van de Poel uitkomen voor het De Baets MX Team-Yamaha.…