Max Nagl had zich de Duitse GP wellicht anders voorgesteld. De Red Bull Teka KTM-rijder reed een behoorlijke eerste manche maar kon nooit aanspraak maken op de leiding. Nagl startte sterk in de tweede manche maar moest nadien het tempo laten zakken. Een verkeerde afstelling van Nagl’s KTM SX-F 350 zou aan de grondslag liggen van zijn terugval. Met een vierde en een zevende plaats wist Nagl nog de top-5 te halen in zijn thuis-GP.
Max Nagl: “Ik was best tevreden over mijn rijden en mijn starts. Ik had de indruk dat ik Bobryshev en Cairoli kon volgen. In de tweede manche werd ik echter heel erg moe. Bijna moest ik opgeven. Na afloop heb ik met het team gesproken en tegen de volgende GP in Letland zullen we de vering anders gaan afstellen.”
Foto Credit: KTM Images/Ray Archer
In een interview met Geoff Meyer op mxgp.com praat Jeremy Seewer over zijn eerste kennismaking…
Naast Nico Greutmann en Liam Owens zal ook Mads Fredsoe in 2025 voor Cat Moto-Bauerschmidt-Husqvarna…
Ook volgend jaar zal de enige motorcrossklassieker die ons land nog rijk is plaats vinden.…
Slecht nieuws vandaag van de Belgische Sidecar Wereldkampioen Marvin Vanluchene. Door een een bacteriële infectie…
Ook in 2025 zal Tyla van de Poel uitkomen voor het De Baets MX Team-Yamaha.…
Roan Tolsma zal het komende seizoen gaan uitkomen op GasGas. De 18-jarige crosser zal daarbij…