Op het AutoVision Festival heeft Kiska, het communicatiebureau van KTM, goud weggekaapt in de categorie website. Dit internationale FIlm en multimediafestival loopt in het kader van de bekende IAA autoshow in Frankfurt. De KTM website die opnieuw werd gelanceerd werd gekozen uit maar liefst 179 inzendingen. “We zijn heel tevreden met deze prijs, zeker omdat we hiervoor onze expertise op verschillende domeinen hebben samengebracht,” zegt Christoph Pranger, projectmanager bij Kiska. Wie de nieuwe KTM website nog niet heeft gezien -shame on you- kan ‘m hier bekijken!
BMW experimenteert graag met haar GS-concept. Het GS-gamma uit München is breed uitgesmeerd maar de…
De grootste Europese motorbeurs EICMA in volop bezig. In de onderstaande video zie je een…
Niets zo goed om het gas te leren controleren dan een potje flat track! Tweevoudig…
Kay De Wolf schreef dit jaar geschiedenis met een grote G. The Red Hurricane bezorgde…
Na zijn zesde plaats tijdens de EMX85 finale in Loket maakt David Cracco het komende…
Het bekende Amerikaanse Fly Racing heeft eindelijk 'n toptransfer beet in het WK motorcross! Volgend…