Zonder twijfel is het niveau van een standaard KTM al erg hoog maar alles kan beter. Het Amerikaans bedrijf Ride Engineering uit Costa Mesa, Californië geeft een aantal tips om de rijeigenschappen met kleine tweaks te verbeteren. De insteek is dat KTM vanaf modeljaar 2019 hun frame wat stijver heeft gemaakt.
Met het vervangen van een aantal onderdelen creëer je wat meer flex en dus wat meer comfort. Zo worden o.a. triple clamps en het linksysteem aangepast maar ook de luchtvork krijgt een ietwat andere afstelling. Het standaard stuur werd vervangen door eentje van Protaper. De tandwielverhouding werd lichtjes aangepast om het inkomend vermogen wat minder bruut te maken.
Er komt een einde aan de samenwerking tussen Valentin Guillod en Team SR-Ship to Cycle-MotoBlouz-Honda.…
De Amerikaanse Motor federatie (AMA) heeft de startnummers voor het seizoen 2025 bekend gemaakt. Alleen…
Na een bijzonder moeilijk seizoen met Gabriel-SS24-KTM zal Josh Gilbert toch actief blijven in het…
Vanavond kregen we het bericht binnen op de redactie dat het Belgische Standing Construct Team…
Koen Hermans en Ben van den Bogaart hebben de ONK Zijspancross in Lierop gewonnen en…
De voorbije MX of Nations in Matterley Basin waren er zeker één met een gouden…