Zonder twijfel is het niveau van een standaard KTM al erg hoog maar alles kan beter. Het Amerikaans bedrijf Ride Engineering uit Costa Mesa, Californië geeft een aantal tips om de rijeigenschappen met kleine tweaks te verbeteren. De insteek is dat KTM vanaf modeljaar 2019 hun frame wat stijver heeft gemaakt.
Met het vervangen van een aantal onderdelen creëer je wat meer flex en dus wat meer comfort. Zo worden o.a. triple clamps en het linksysteem aangepast maar ook de luchtvork krijgt een ietwat andere afstelling. Het standaard stuur werd vervangen door eentje van Protaper. De tandwielverhouding werd lichtjes aangepast om het inkomend vermogen wat minder bruut te maken.
De grootste Europese motorbeurs EICMA in volop bezig. In de onderstaande video zie je een…
Niets zo goed om het gas te leren controleren dan een potje flat track! Tweevoudig…
Kay De Wolf schreef dit jaar geschiedenis met een grote G. The Red Hurricane bezorgde…
Na zijn zesde plaats tijdens de EMX85 finale in Loket maakt David Cracco het komende…
Het bekende Amerikaanse Fly Racing heeft eindelijk 'n toptransfer beet in het WK motorcross! Volgend…
Na slechts een seizoen komt er al een breuk tussen Kevin Brumann en SixtySeven Racing…