Motorcrossers die nooit crashen moeten nog uitgevonden worden. Tot die tijd moeten we de gevolgen van een valpartij ondergaan en herstellen wat kapot is. Eén van die dingen die stuk kunnen gaan tijdens een crash is de radiator. Deze is gemaakt van dun aluminium en dus onderhevig aan verbuiging bij een impact.
Een OEM-radiator is kostelijk en daarom loont het de moeite om deze weer recht te maken. De enige voorwaarde is dat hij geen lek vertoond. In deze video zie je hoe je dat doet. Check de radiator achteraf grondig op lekken en vul het koelsysteem af met dit kwaliteitsproduct van Evans Waterless Coolants.
Enduro-topper Taddy Blazusiak heeft een flinke wonde in het aangezicht opgelopen toen hij, onderweg naar…
Minder dan acht maanden na de lancering van de Triumph TF250-X is het opnieuw verzamelen…
Zoals verwacht is het omkeren van de precaire situatie van motorfabrikant KTM een werk van…
Meervoudig MX kampioen Dietger Damiaens (Dam Racing KTM) is goed op weg om 'n schitterend…
De veelbelovende Franse jongeling Marc-Antoine Rossi zal in 2025 de kleuren van Red Bull KTM…
Eerder deze week stond er een interview te lezen met Stefan Everts op mxgp.com. Geoff…