Na de fusie van KTM Nederland en KTM België breidt het marketingteam van KTM Sportmotorcycle Benelux uit. De Oostenrijkse groep krijgt er zo twee nieuwe aanwinsten bij, één in Nederland en één in België. Zowel Max Heinzmann als Arthur Sente zijn gepassioneerd door motoren en marketing.
“Wij zijn ervan overtuigd dat deze nieuwe structuur ons in staat zal stellen met meer synergieën te werken en een beter serviceniveau te bieden aan ons dealernetwerk en onze mediapartners,” aldus marketingmanager Thomas Grofils.
Arthur Sente vervoegt het team als Marketing Events Specialist voor België. Arthur is onlangs afgestudeerd als Bachelor in Marketing en heeft veel ervaring in enduro en racing. Zijn grote interesse en enthousiasme voor de 2-wieler sector maakten een sterke indruk op KTM.
Max Heinzmann is het Nederlandse equivalent van Arthur, dus hij wordt de Marketing Events Specialist voor Nederland. Ook Max is onlangs afgestudeerd met een Bachelor in Communicatie en voor hem was werken in de motorbranche een geweldige kans om zijn passie te vervullen.
De belangrijkste verantwoordelijkheden van Max en Arthur zijn de organisatie en communicatie van evenementen, het beheer van het perspark en de logistieke organisatie van internationale perspresentaties. Namens mxmag: welkom in de motorwereld Arthur en Max!
Vanavond kregen we het bericht binnen op de redactie dat het Belgische Standing Construct Team…
Koen Hermans en Ben van den Bogaart hebben de ONK Zijspancross in Lierop gewonnen en…
De voorbije MX of Nations in Matterley Basin waren er zeker één met een gouden…
In het zonnige Lierop heeft Jan Vlaeymans de achtste wedstrijd van het KNMV Open Nederlands…
Na een 6de plek in de kwalificatieraces op zaterdag reed TeamNL onder leiding van een…
Tijdens de Monster Energy Motocross of Nations 2024 heeft Karlis Reisulis de Ricky Carmichael Award…