Na de fusie van KTM Nederland en KTM België breidt het marketingteam van KTM Sportmotorcycle Benelux uit. De Oostenrijkse groep krijgt er zo twee nieuwe aanwinsten bij, één in Nederland en één in België. Zowel Max Heinzmann als Arthur Sente zijn gepassioneerd door motoren en marketing.
“Wij zijn ervan overtuigd dat deze nieuwe structuur ons in staat zal stellen met meer synergieën te werken en een beter serviceniveau te bieden aan ons dealernetwerk en onze mediapartners,” aldus marketingmanager Thomas Grofils.
Arthur Sente vervoegt het team als Marketing Events Specialist voor België. Arthur is onlangs afgestudeerd als Bachelor in Marketing en heeft veel ervaring in enduro en racing. Zijn grote interesse en enthousiasme voor de 2-wieler sector maakten een sterke indruk op KTM.
Max Heinzmann is het Nederlandse equivalent van Arthur, dus hij wordt de Marketing Events Specialist voor Nederland. Ook Max is onlangs afgestudeerd met een Bachelor in Communicatie en voor hem was werken in de motorbranche een geweldige kans om zijn passie te vervullen.
De belangrijkste verantwoordelijkheden van Max en Arthur zijn de organisatie en communicatie van evenementen, het beheer van het perspark en de logistieke organisatie van internationale perspresentaties. Namens mxmag: welkom in de motorwereld Arthur en Max!
Slecht nieuws vandaag van de Belgische Sidecar Wereldkampioen Marvin Vanluchene. Door een een bacteriële infectie…
Ook in 2025 zal Tyla van de Poel uitkomen voor het De Baets MX Team-Yamaha.…
Roan Tolsma zal het komende seizoen gaan uitkomen op GasGas. De 18-jarige crosser zal daarbij…
Naast HEP Motorsports was BarX Motorsport het enige team in de USA op Suzuki motoren.…
Onze collega's van MXVintage deden in het verleden een dubbelinterview met Ivan Van Den Broeck…
Triumph Motorcycles en Bobby Hewitt (62) hebben aangekondigd dat de twee partijen, die samenwerkten voor…