Categories: Foto

Hier zijn ze: de lelijkste motoren aller tijden!

Je hebt lelijk, heel erg fout… en dan heb je nog zo pokdalig misselijk dat je er je crossbril moet voor opzetten om je ogen te beschermen! Na het kijken moet je bij voorkeur even een nieuwe tear-off trekken. We hebben het over de lelijkste motoren ooit. Wie geschokt is, tijdelijk kleurenblind is niet bijkomt van het lachen of ooit zelf met een nog foutere motor heeft gereden kan onderaan onmiddellijk reageren. Voortaan kan je via Facebook trouwens direct reageren onder elke post! Of heb je zelf ook mooie voorbeelden van afgrijselijke motoren (Frial-Suzuki iemand? Smets’ Husaberg van 1994…) laat het ons weten max@motocrossmag.be

GasGas + Danger = vuur. Een vlammenwerper op wielen dus!

Sommige Luxemburgers vinden 'm de max. Prins Alexander crosst er mee in zijn tuin.

Chinees topontwerp, had eigenlijk nog erger gekund...

Voor modeljaar '92 besliste Suzuki om ook kleurenblinde ontwerpers een kans te geven...

Dat was in de jaren '90 bij meer constructeurs de gewoonte. Ook KTM volgde die trend.

Onder druk van Anderlecht en Real Madrid supporters lanceerde Yamaha 'de purperen pijl'.

Honda mocht niet achter blijven natuurlijk. Prince, sorry TAFKAP, vond 'm te gek!

De FatCat200; had Garfield het geweten dat katten zo door het slijk worden gehaald hij zou Honda een proces aangedaan hebben!

Happy pills waren op de ontwerpafdeling van TM anno 1995 erg in trek, dan krijg je dit dus.

GasGas 'blinde mol' special edition. Maar ook die komen uiteindelijk boven de grond

Het Amerikaanse Team ECC had financieel alles netjes voor elkaar. Onder tafel kregen ze geld van 8 Afrikaanse landen (Kameroen, Congro-Brazzaville, Ethiopië, Ghana, Guinea, Mali, Senegal en Togo) op voorwaarde dat hun kleuren in het ontwerp kwamen.

Een jeugdzonde zeker?

It's hip to be square! Not.

Mad Max had nog wat in zijn tuin liggen, MX-versie op bestelling te verkrijgen.

Fisherman's friend.

Cool merk is nog geen garantie voor een cool design.

Maico: Soort van gemotoriseerd testbeeld van Duitse makelij.

Conclusie: half jaren negentig waren lelijke motoren zò in trek dat iedereen er mee reed. Wie weet wat wordt dat over 16 jaar ; o )

Steven

Recent Posts

Bertram Thorius tekent bij De Baets MX Team-Yamaha

Het komende seizoen zal Bertram Thorius gaan uitkomen voor De Baets MX Team-Yamaha. De Deen…

9 uur ago

Jeremy Seewer: “de Ducati is ongelooflijk goed in de bochten”

In een interview met Geoff Meyer op mxgp.com praat Jeremy Seewer over zijn eerste kennismaking…

10 uur ago

Fredsoe zet handtekening bij Cat Moto-Bauerschmidt-Husqvarna

Naast Nico Greutmann en Liam Owens zal ook Mads Fredsoe in 2025 voor Cat Moto-Bauerschmidt-Husqvarna…

13 uur ago

Internationale motorcross op de Keiheuvel volgend jaar op 9 en 10 augustus

Ook volgend jaar zal de enige motorcrossklassieker die ons land nog rijk is plaats vinden.…

15 uur ago

Deel van de pink geamputeerd bij Wereldkampioen Vanluchene

Slecht nieuws vandaag van de Belgische Sidecar Wereldkampioen Marvin Vanluchene. Door een een bacteriële infectie…

1 dag ago

Tyla van de Poel verder met De Baets MX Team-Yamaha

Ook in 2025 zal Tyla van de Poel uitkomen voor het De Baets MX Team-Yamaha.…

1 dag ago