We hebben er lang op moeten wachten maar Triumph heeft geen half werk geleverd. Wat betreft de verhouding kracht/gewicht hebben de Britten naar eigen zeggen de meest performante 250cc viertakt crosser op de markt gelanceerd!
De Triumph TF250-X werd eind november onthuld en zal nu spoedig bij de dealers verschijnen. Klik hier voor onze primeurtest.
MOTOR & TRANSMISSIE | |
Type |
4-takt eencilinder DOHC |
Inhoud |
249.95 cc |
Boring |
78 mm |
Slag |
52.3 mm |
Compressieverhouding |
14.4 |
Systeem |
Dell’Orto EFI, Athena EMS |
Uitlaat |
Enkele geluiddemper |
Eindaandrijving |
13/48 |
Koppeling |
Belleville meervoudige natteplatenkoppeling |
Versnellingsbak |
5 versnellingen |
CHASSIS | |
Frame |
Aluminium, middendeel en dubbele wieg |
Swingarm |
Aluminium productie |
Voorwiel |
21″ x 1.6″ |
Achterwiel |
19″ x 1.85″ |
Voorband |
80/100 – 21 |
Achterband |
100/90 – 19 |
Voorvering |
KYB 48mm geveerde vork, instelling compressie-/uitgaande demping, 310mm veerweg |
Achterwielophanging |
KYB-veer, compressie-instelling (snelheid H en L), instelling uitgaand, 305mm veerweg |
Remmen voor |
Brembo Twin 24mm zuiger, 260mm schijf |
Remmen achter | Brembo Single 26mm zuiger, 220mm schijf |
Instrumentendisplay en -functies |
Urenteller, multifunctionele schakelaarbehuizingen |
AFMETINGEN & GEWICHT | |
Breedte stuur |
836mm |
Hoogte |
1270mm |
Zadelhoogte |
960mm |
Wielbasis |
1492mm |
Balhoofdhoek
|
27.4º |
Naloop |
116mm |
Rijklaar gewicht |
104 kg |
Tankinhoud |
7 L |
Prijs: Vanaf € 11.395,00