Gepubliceerd op 29/05/2021
MotoGP , MXGP , OTOR Magazine
Nieuwe OTOR magazine online!

Het vijfde nummer van OTOR werd pas gedropt. Zoals steeds pakt het maandeljkse, gratis online magazine uit met de beste interviews, achtergrondverhalen en blogs uit de MotoGP, MXGP, AMA Motocross/Supercross en WorldSBK. Daarnaast ook aandacht voor tests en reviews van motoren en procudten.
In dit nummer/In this issue:
- MotoGP: The Throttle. How does it feel to twist the grip of the fastest competition motorcycles on the planet? How is it different to a road bike? We asked the Red Bull KTM guys to tell us.
- #211 in the 211. For OTOR’s 211th issue there was only one motocross interview. We chatted with Britain’s first Grand Prix winner in the MXGP class – Billy Mackenzie – on an action-packed career
- The Winners: MX2. Five riders from five years: who has the most 250cc Grand Prix wins from the last half a decade? Are any of the racers on the list still in the Under-23 class? Here’s the ranking
- Getting Adventurous: Roland Brown gets familiar with KTM’s two 890 ADVENTURE models to try and get a handle on whether the Austrian’s can rule the hotly contested midweight segment
Ook te lezen
Daniel Blair stopt als Monster Energy Supercross TV-host
Daniel Blair maakte via sociale media bekend dat hij niet langer deel zal uitmaken van het Monster Energy Supercross broadcast team. Blair hangt zijn microfoon dus aan de haak om …Tijdschema Dutch Masters of MX in Oldebroek
Hierbij het tijdschema voor de derde en laatste wedstrijd van de KNMV Dutch Masters of Motocross die maandag (29 mei) zal worden verreden in Oldebroek. De 85cc wordt al om …Aaron Plessinger verlengt zijn contract met KTM
Ook in 2024 zal Aaron Plessinger uitkomen voor het Red Bull KTM Factory Team USA. De Amerikaan heeft een 1-jarige deal gesloten met het Oostenrijkse merk. Het afgelopen seizoen werd …Geen Auto- en motorsalon in 2024
Febiac, de organisator van het jaarlijkse Autosalon, liet gisteren weten dat er in 2024 geen nieuwe organisatie komt. Er is te weinig animo vanuit de auto-industrie en dus wordt volgend …
Uw reacties