X

Marjon Daggenvoorde nieuwe marketingmanager MotoMondo

MotoMondo versterkt het Sales en Marketing team. Met ingang van 1 maart 2022 start Marjon Daggenvoorde als nieuwe marketingmanager. Zij vervangt hiermee Jurgen van Son na ruim 4 jaar trouwe dienst. MotoMondo dankt Jurgen van Son voor zijn inzet de afgelopen jaren en wenst hem veel succes bij zijn nieuwe uitdaging.

Daggenvoorde (34) heeft ruime ervaring in de motorindustrie. Na verschillende marketing en PR gerelateerde functies bij onder andere Kawasaki Motors Europe, Benelux en Honda Motorcycles Benelux, zal zij zich nu ‘vol gas’ gaan inzetten voor de merken die MotoMondo momenteel voert, in alle landen en alles wat daar in de toekomst mogelijk nog bij komt.


MotoMondo is importeur van de merken Hyosung, Mash, Moto Morini, Rieju, Royal Enfield en actief in Benelux, Duitsland, Oostenrijk, Engeland en Ierland. Jan Ykema, eigenaar van MotoMondo, over dekomst van Marjon: “We zijn erg blij dat Marjon Daggenvoorde ons team komt versterken en zijn ervan overtuigd dat ook zij een belangrijke bijdrage zal leveren aan de verdere groei van MotoMondo die op stapel staat. Ook Marjon wensen we veel succes bij deze nieuwe uitdaging en heten we graag van harte welkom binnen ons team.”

Foto: Rieju / archief